Thursday, 23 February 2012

Techniek: Art Journal

Voor mijn bijna laatste post deze maand heb ik een Art Journal pagina gemaakt. Ik heb daarbij de stijl van Kate Crane gevolgd. Zij publiceert regelmatig in de Craft Stamper en ik had via dat tijschrift wat DVD's van haar gewonnen.
Het was erg lastig om te fotograferen, het lijkt niet erg op het origineel. Ik heb een paar detail opnames toegevoegd zodat je een beter idee krijgt.

SW P06093 - Srabble alfabet - De Stempelwinkel
SW T12062 - Reuzenklok - De Stempelwinkel
SW S12060 - Vier wielen - De Stempelwinkel
SW F12063 - Kleine tandwielen - De Stempelwinkel
SW R12085 - Fotograaf met statief - De Stempelwinkel
SW Q12082 - Levensgenieter - De Stempelwinkel
SW F12091 - Sleutel en -gat klein - De Stempelwinkel
SW R12087 - Gloeilampen - De Stempelwinkel
SW Q12088 - Heldere gloeilampen - De Stempelwinkel

I made an art journal page as my almost last post for this month. I followed Kate Crane's style. I won a few DVD's she made for the Craft Stamper on which she explains how she does just about everything she publishes in the Craft Stamper.
Photographing wasn't easy so I added a few pics of the details.



5 comments:

Jetske said...

Ziet er mooi uit, Saskia! Ik zou graag het origineel een keer zien.

Janny Jager 't Hooft said...

Superrrrrrrr mooi
Ben er helemaal weg van.

Groetjes Janny

Bea said...

Mooi Saskia!!

petrasart said...

Das sieht KLASSE aus Saskia!!!

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Prachtig werk Saskia!

groetjes, Alie :-)