Saturday, 12 May 2012

Swirls

Deze kaartjes heb ik gemaakt naar een idee uit het nieuwe boekje van Eefke Moes. De techniek heb ik eerder beschreven in deze post. Daar had ik Glimmermist gebruikt, nu Colorwash maar ook Dylusions kun je hier perfect voor gebruiken.


Detail:
SW Q09084 - Fijne swirl - De Stempelwinkel

I got the idea for these cards from the new (Dutch) book by Eefke Moes. I already described the technique in this post. At that time I used Glimmermist, now it was colorwash but Dylusions can be used just as well.

Ik wil met deze kaartjes graag meedoen aan de challenge bij Scrapbook Sisters waar het thema Off Centre is. I would like to participate in the challenge at Scrapbook Sisters with the theme Off Centre.

5 comments:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity said...

Allereerst succes met de Challenge, want ze zijn super mooi je kaarten Off Centre.
fijn weekend Saskia
groetjes Marja

Jetske said...

Een hele mooie ondergrond, moet ik toch eens gaan proberen!
De witte puntjes maken het heel `spannend`.

Ineke said...

Wat een supermooie kaarten. Heel stijlvol. Groetjes Ineke

biggi-al said...

It´s a clear an simple card, but very effectiv!!!

Greetings Birgitt

Bea said...

Mooi door eenvoud!!