Thursday, 27 December 2012

Cadeauverpakking voor een vuurwerkliefhebber





Op een passend wit cardstock heb ik met dylusions de basis kleuren aangebracht. Toen het droog was heb ik met versa-mark het vuurwerk erop gestempeld en met goud en glitter embossingpoeder bestrooid en verhit met de heattool. Toen het goed afgekoeld was heb ik met witte inkt de tekst erop gestempeld. Omdat ik dit niet duidelijk genoeg vond heb ik er gauw witte embossingpoeder opgestrooid. Dit kort verhit, zodat het wel smelt, maar niet in elkaar overloopt. Terug in de koker is het een cadeau-verpakking voor een financiële bijdrage voor de jarige.

4 comments:

Saskia said...

Mooi geworden, Ineke!

Yvonne said...

De verpakking ziet er prachtig uit en gelukkig voor veel doeleinden te gebruiken.
De vuurwerkinhoud hoeft van mij niet zo sinds ze hier al vanaf begin november aan het afsteken zijn. En natuurlijk geen hele lichte rotjes, maar je steigert zowat van de bank!
Leuk dat je beschreven hebt hoe je de verpakking hebt gemaakt!
Lieve groetjes van Yvon

Jetske said...

Leuk idee! Voor mij ook liever geen vuurwerk, maar je kunt dit idee natuurlijk ook toepassen op een nieuwjaarskaart!

monique said...

Gaaf idee. Erg mooi