Saturday, 8 December 2012

Stempel van de maand

Van de stempel van deze maand heb ik een variatie met mannenkaarten gemaakt. Hiervoor heb ik restjes design papier in crême-taupe-zwart gebruikt. Hierop heb ik diverse stempels van de Nature ornamental forms afgedrukt met Pumice Stone.
Op het kaartje links heb ik ook een achtergrondje gemaakt met Pumice Stone en water en daarop de Golf gestempeld. Randjes gedoodled.
Op het kaartje rechts heb ik de golf met goud embossed.

SW Q09066 - NOF Golf
SW Q09063 - NOF waaier
SW G09064 - NOF krul

I made a few cards for men with this month's Stamp of the month.I used pieces of design paper and overstamped them with Pumice Stone.
On the first card I also did a small background with Pumice Stone to stamp the main image on and on the second card I gold-embossed the main image on black cardstock, cut it out and adhered it to the card.


4 comments:

Gerrina said...

Stijlvol mooi, Saskia! Groetjes, Gerrina

Bea said...

Leuk gedaan!

artwolf2009 said...

love the background you have created

Ineke said...

Heel mooi gedaan, mooie strakke kaarten.