Wednesday, 30 January 2013

Gastdesigner Wendy Middendorp

Dit is alweer het laatste werkstuk van Wendy Middendorp. Maar wat voor een werkstuk!
Een topper! Wendy heeft een prachtig romatisch boek gemaakt, waarvan we jullie heel veel foto's laten zien.
Wendy, dank je wel voor je mooie werkstukken!
This is already the last piece of artwork from Wendy Middendorp. But what a piece of artwork it is! A real topper! Wendy has made a beautiful romantic book, and we will show you a lot of pictures of it.
Wendy, thank you for your beautiful artwork!
Heute schon wieder das letzte Werk von Wendy Middendorp. Aber was für ein Werk! Ein Topper!
Wendy hat ein sehr schönes romantisches Buch gemacht, und wir werden euch sehr viele Fotos zeigen.
Wendy, danke für deine schöne Werken!

Als basis voor het boekje heb ik chipboard bekleed met Bazzix papier, daarna heb ik de pagina's met tekst bestempeld en vervolgens bewerkt met Distress inkt om een old look te krijgen.
As base for the book I have covered chipboard with Bazzix paper, stamped the pages with text and coloured it all with Distress ink to achieve an old look.



Stempels:


De voorkant heb ik bewerkt met embossingpoeder Copper.

I have used embossingpowder Copper on the cover.




Stempels: 


 Op pagina 2 heb ik de Carriage sign als uithangbord gebruikt en de mini old Jalopy bewerkt met Distress ink en daarna gelakt.
On page 2 I have used Carriage sign as a hanging sign and coloured mini old Jalopy with Distress ink and varnished it.



Stempels:

 Andere materialen:

 Op pagina 3 heb ik het wijnlabel oud gemaakt met Distress ink en een distresser en  
"Romantic advise" ingekleurd met Distress refills.

 On page 3 I have given the winelabel an old look with Distress ink and a distresser and 
coloured "Romantic advise" with Distress refills. 





Stempels:


Andere materialen:

 Op pagina 4 heb ik de bloemen uitgestanst en gestempeld met Allium silhouettes, de Birdcage and bird heb ik uit shrinkplastic gestanst, ingekleurd en toen laten krimpen.
"Cupid whispering" ingekleurd met Distress refills.
On page 4 I have die cut the flowers and stamped them with Allium silhouettes. I have die cut Birdcage and bird from shrinkplastic, coloured them and let them shrink.
"Cupid whispering" was coloured with Distress refills.



Stempels:

 Op pagina 5 heb ik het korset ingekleurd met Distress refills en er een rok onder gemaakt van organza.
On page 5 I have coloured the corset with Distress refills and made a skirt underneath from organza.





Stempels:

 Op pagina 6 ik heb een gat midden in het papier gemaakt.
Het hart, de sleutels en de hibiscus heb ik bewerkt met embossingpoeder en Distress inkt.
On page 6 I have made a hole in the middle of the paper.
The heart, key and hibiscus have been coloured with Distress ink and embossingpowder.





Stempels:

Andere materialen:

Pagina 7 Het echtpaar is ingekleurd met Distress refills.
Het medaillon heb ik eerst gestempeld toen ingekleurd en uitgeknipt. Vervolgens in de Meltingpot UTEE gesmolten en de afbeelding in een ovale mal gelegd en met de UTEE overgoten.
Page 7. The couple was coloured with Distress refills.
The medallion was stamped first, coloured and cut out. Than I melted UTEE in the Meltingpot and put the image in an oval mold, and covered it with UTEE.




Het medaillon heb ik op een kanten rand geplakt.
I glued it on a lace border.



Stempel:

Andere materialen:


Op de laatste pagina is de stempelafdruk bewerkt met embossingspoeder Copper.
The print on the last page was embossed with embossingpowder Copper.

Dank jullie voor het kijken naar mijn creatie en tot de volgende keer. Wendy Middendorp.
Thank you for looking at my creation, and until the next time. Wendy Middendorp.













9 comments:

artwolf2009 said...

a very beautiful mini

Bea said...

Mijn complimenten!!! wat een werkstuk,
Prachtig!

Jetske said...

Een waar kunstwerk! Zoveel mooie dingen te zien, veel verschillende technieken en materialen gebruikt, een topper!

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Een mooi geheel, leuk werkstuk Wendy!

groetjes, Alie :-)

Alida said...

prachtig wat een mooi boekje heb je gemaakt, je blijft kijken.

Janny Jager 't Hooft said...

Wat een juweeltje dit boek zeg.
Heb er met veel plezier naar zitten kijken.
Groetjes Janny

Vee Cassidy said...

Wonderful work. Vee xx

Ineke said...

Geweldig wat een werk, het is erg mooi geworden. Tot een volgend keer.

Saskia said...

Prachtig, Wendy! Erg mooi geworden. Bedankt voor al je mooie bijdragen!