Saturday, 26 January 2013

Gastdesigner Wendy Middendorp


Stempels:
        Distress ink
        Acrylic paint dabber gold Adirondack metallics




Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een medaillonkaart gemaakt.
De achtergrond is bewerkt met Dylusions Bubbelgum pink, Vibrant turquoise, London blue en Crushed grape.
Het korset en vogeltje heb ik er daarna met goud op gestempeld met een Dabber.
Het vrouwenhoofd is ingekleurd met Distress ink Aged Mahogany, Tea dye, Dusty concord en Tumbled glass en daarna op de achtergrond geplakt.
Het geheel heb ik een witte passepartout gegeven.

Hello all,

This time I have made a medailloncard. 
The background is coloured with Dylusions Bubbelgum pink, Vibrant turquoise, London blue and Crushed grape.
I have stamped the corset and the bird with a gold Dabber.
The woman's head is coloured with Distress ink Aged Mahogany, Tea dye, Dusty concord and Tumbled glass and then glued onto the background.
I have matted the card on white cardstock.

Wendy
    

1 comment:

Jetske said...

Een mooie kaart, ik loop er dagelijks langs en iedere keer worden mijn ogen er naar toe getrokken.