Saturday, 2 March 2013

Gastdesigner Andrea Nordhaus

FAUX WINDOWS TECHNIEK

Ich freue mich sehr, dass ich für De Stempelwinkel wieder als Gastdesigner dabei sein darf.
Heute möchte ich euch eine Karte zeigen, die ich in der Faux Windows Technik angefertigt habe.
Und da ich sehr gerne mit Stampscapes stempel, habe ich mich auch für diese Motive entschieden, da ich finde sie habe gerade bei dieser Technik eine ganz wundervolle Wirkung.
Ik ben blij dat ik weer gastdesigner mag zijn bij De Stempelwinkel. Vandaag wil ik graag een kaart laten zien die ik met de Faux Windows techniek heb gemaakt.
En omdat ik graag met Stampscapes stempel, heb ik voor deze afbeeldingen gekozen, omdat ik vind dat ze juist bij deze techniek een hele goede werking hebben.
I am very happy to be guestdesigner again for De Stempelwinkel. Today I would like to show you a card made with the Faux Windows technique. And because I like to stamp with Stampscapes, I have chosen these images, becasue they work great especially with this technique.

Aber schaut selber.. / kijk zelf maar..../ take a look yourself...




Stempels:

12 comments:

Ineke said...

Hoi Andrea, leuk je weer te zien. Dit is een hele mooie kaart, helemaal mijn ding. Groetjes Ineke

artwolf2009 said...

what a wonderful card. So much atmosphere.

petpan said...

Wat een schitterende is dat. Je voelt gewoon de sfeer.
Groetjes Wendy

Alida said...

wauw wat mooi!

Bea said...

prachtig!!

Saskia said...

Very pretty, Andrea. Welcome back!

Kreatives von Andrea said...
This comment has been removed by the author.
Kreatives von Andrea said...

Danke für eure lieben Kommentare, ich freue mich sehr drüber.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

Gerrina said...

Mooi deze scene! Groetjes, Gerrina

Janny Jager 't Hooft said...

Super mooi.
Groetjes Janny

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Prachtig stempelwerk in mooie kleuren!

groetjes, Alie :-)

Jetske said...

Sehr schön, diese Stempel passen gut im Faux Windows Technik.