Wednesday, 6 March 2013

Gastdesigner Andrea Nordhaus

Karte für einen Wolfliebhaber/kaart voor een wolvenliefhebber/
card for a wolflover


Stempels:
SUT E2030 Lone wolf

Overige materialen:


Diesmal habe ich eine Karte, die für jemanden entstanden ist, der Wölfe sehr gerne mag….
Hier habe ich Stamscapes mit dem Motive Lone Wolf kombiniert. Coloriert habe ich mit Distress Ink. Und die tolle Uhr von Tim Holz passt da doch auch perfekt zu.

Dit keer heb ik een kaart die voor iemand gemaakt is die veel van wolven houdt...
Hier heb ik Stampscapes gecombineerd met de Lone Wolf. Gekleurd heb ik met Distress inkt. En die prachtige klok van Tim Holtz past hier toch perfekt bij.

This time I have made a card for someone who loves wolves...
I have combined Stampscapes with Lone Wolf. I have coloured with Distress ink. And the beautiful clock from Tim Holtz fits perfectly.

9 comments:

petpan said...

Wauw wat een mooie kaart geworden.
Wendy.

Jetske said...

Sehr schön!

Gerrina said...

Apart en zeer speciaal voor die persoon! Groetjes, Gerrina

Saskia said...

Striking combination of styles, works together quite well!

artwolf2009 said...

you are a great creator of landscapes, wonderfully made

Janny Jager 't Hooft said...

Heel aparte kaart .
Groetjes Janny

Kreatives von Andrea said...

Danke für eure lieben Worten, es freut mich, wenn es euch gefällt..

Ich wünsche einen schönen Tag, einen lieben Gruß von Andrea

Bea said...

Mooie Kaart!!

Ineke said...

This is great. Love the lay-out.