Wednesday, 20 March 2013

Vrolijk pasen




Ik heb gestempeld met stazon op fotopapier. Het voordeel hiervan is dat de inkt direkt in het papier trekt. Ik heb eerst de zwarte open eieren gestempeld met zwarte stazon. Daarna heb ik met het massieve ei en gekleurde stazon gestempeld, maar voor ik de afdruk maakte heb ik  er met een andere silhouet stempel op gestempeld. Daardoor is er een lichtere afdruk te zien. De letters zijn ingekleurd met stiften op alcohol basis.


Op de tweede kaart heb ik hetzelfde gedaan, maar ik heb de silhouet stempels niet schoon gemaakt, daarom  is er een gekleurde afdruk op de eieren gekomen. Ik vond dat wel een leuk effect hebben. Gemat op regenboog papier.

6 comments:

Gerrina said...

Heerlijke vrolijke kaarten! Krijg er nu al zin in... Groetjes, Gerrina

Jetske said...

Leuke, vrolijke kaarten! En een prima toepassing van de ei-stempels, precies wat ik in gedachten had toen ik ze maakte!

petpan said...

En nu maar paaseieren zoeken. Leuke vrolijke kaart.

Saskia said...

De kissing techniek werkt erg leuk met de eieren. Ik had er met de distress paints ook al op die manier mee zitten spelen.

indybev said...

Very colorful!!

Bea said...

Mooie vrolijke kaart!