Friday, 5 April 2013

Rust canvas

Ook ik ben me te buiten gegaan aan de Original Rust. Het A6 canvas heb ik beplakt met embosst papier dat ik beschilderd heb met weathered woord distress paint en met rust bewerkt. Hierop de met rust bewerkte kippengaas vastgemaakt met splitpennen in de vorm van een sleutel, sleutelgat en spijker, die ik ook wat met rust bewerkt heb.

Eronder had ik eerst een stukje crispy lint gelegd dat ik wat smoezelig had gemaakt met frayed burlap distress stain. Het stansje onder het vlindertje is beschilderd met allerlei kleuren distress paint en het vlindertje zelf ook. Daar heb ik ook wat inka gold op gebruikt.



I painted a piece of embossed cardstock with weathered wood distress paint and rubbed it with original rust. I adhered the wire, also made rusty, with key and keyhole shaped brads and a nail brad, that I also rubbed with the rust. Once you start, you want to rust everything!
Then I adhered the cardstock to an A6 canvas board with extra strong tape.

The die cut and the butterfly are painted with a variety of distress paints and I added a bit of inka gold as well.


7 comments:

Jetske said...

YES!!!!!!

Prachtig!

petpan said...

Heel mooi,vooral die vlinder. Het werkt geloof ik heel besmettelijk die Original Rust. Mag er wel bij uit de buurt blijken. Lol. Heel verlijdelijk.
Groetjes Wendy

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

PIN!!! Heerlijke creatie Saskia...hier kan ik zo van genieten.

Ziet er goed uit dat Original Rust!

groetjes, Alie :-)

Deb Ochs-LaGrone said...

Wow this is fantastic! Love the idea of the canvas backing. Really gorgeous art piece.
~Deb~
CDAC DT Member
A Look Through My Eyes

Kreatives von Andrea said...

Interessnt und sehr wirkungsvoll, ein wundervolles Werk!

GGLG Andrea

Bea said...

Heel mooi!

Janny Jager 't Hooft said...

Super super mooi en apart.
Groetjes Janny