Thursday, 9 May 2013

Que sera, sera

Een pagina uit één van mijn artjournals. Dit is het kleinste formaat dat ik heb en dat gebruik ik om ideetjes te noteren en zo nu en dan uit te werken. Soms kom je dan op ideeën, die je wilt uitvoeren op een groter canvas.

De achtergrond heb ik geschilderd met distress paints, antique linnen en frayed burlap. Daar heb ik overheen gestempeld door een stukje jute te beïnkten met distress stain frayed burlap. Het labeltje heb ik bewerkt met stains en paints en bestempeld met Memento.
Het stukje tekst is eerst gekleurd met Inka gold old silver en daarna bestempeld.

SW D13012 - Ganzen
CP D166 - Flight silhouette
PLATECP54 - Prophecies (for Que sera, sera)

A page in my smallest art journal, which I use to record ideas on colour, materials and design that I sometimes try out before applying to a bigger canvas.

The background was painted with distress paints antique linnen and frayed burlap. Then I stamped with a piece of burlap that I inked with distress stain frayed burlap.
The small tag was distressed with paints and stains. I stamped the geese with Memento. The quote is stamped on a piece of paper that I coloured by rubbing in Inka gold old silver.

6 comments:

Ineke said...

Geweldig wat je met een paar kleuren kunt doen. Mooie achtergrond. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

Janny Jager 't Hooft said...

Heel heel mooi .
Groetjes Janny

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Wat oogt deze pagina lekker artistiek Saskia! Verrassend mooi.

groetjes, Alie :-)

Gerrina said...

Gaaf hoe deze monochrome kleuren werken hier! Groetjes, Gerrina

petpan said...

Ziet er goed uit, makkelijk om ideeën uit te werken.
Groetjes Wendy.

Jetske said...

Heel mooi, zo zie je dat zelfs een klein boekje mooie pagina's geeft.