Wednesday, 12 June 2013

Colour scheme

Ik probeerde deze kleurencombinatie uit in mijn mini art journal. Voor achtergrond en stempelen gebruikte ik distress paints. Alleen de waterdruppels achtergrond is met distress inkt afgedrukt.

I tried a colour scheme of aqua blue with red in my mini try-out art journal. I used distress paints here and distress ink for stamping the waterdrop background.

SW T09001 - Achtergrond waterdruppels
SW N13008 - Kissing
SW F13017 - Rozenrand

Ik heb er ook een kaart mee gemaakt. Deze keer turquoise acrylverf met een kadocard aangebracht. Het stempelwerk is wel met distress paints gedaan.

The colour scheme inspired me to make a card too. This time I used Amsterdam paint for the background and distress paint for the stamping.

FAS P0410 - Schaakstukken
CP R558 - Black diamonds
SW R13004 - Life is a song
C1765 - EI Star field

6 comments:

petpan said...

Gewaagde kleurcombinatie leuk gedaan.
Wendy.

Jetske said...

Deze kleurencombinatie heeft een frisse uitstraling. Zowel je try-out als je kaart zien er heel goed uit!

Ineke said...

Mooie vrolijke kleuren combinatie. Leuk gedaan.

Gerrina said...

Mooie combi hoor! Komt lekker sterk naar voren! De kaart is gaaf met de achtergrond zo. Groetjes, Gerrina

Ally White Cat said...

This is so nice love it. Did you use Tims mini mister..I just got one from a friend as a gift..this is lovely and vibrant.
susan s

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Beide zijn kleurrijk en erg creatief Saskia!

groetjes, Alie :-)