Saturday, 7 September 2013

Beetje vroeg!



Ja ik weet het !
Het is een beetje vroeg, maar zo links en rechts om mij heen hoor ik toch mensen die al voorzichtig met de kerstkaarten zijn begonnen!
De nieuwe achtergrond stempel is mooi om te gebruiken in combinatie met de pan pastel!
Ik ben een beetje aan het stoeien gegaan met pp en perfect pearls!
Ik moet zeggen een mooie combinatie!
Zo kan je al je kleuren pp een mooie glimmerlook geven!
Ik zal proberen een uitleg te geven hoe ik het gedaan heb, maar ben je toevallig in Hagen op het stempelmekka, kom dan even naar onze stand dan doe ik het graag even voor!
Je kan de perfect pearls gelijk met je pp op je sponsje mengen, maar je kan ook met de versamark pen de plaatsen waar jij je glimmer wil hebben bewerken en er daarna met de perfect pearls overheen gaan!
Ook kan je een dubbele afdruk maken met dezelfde stempel....eerst met versamark en dan de pp erover daarna nog een afdruk en dan de perfectpearls eroverheen, maar dan moet je wel een stempelliniaal gebruiken!
Het is maar wat je het makkelijkst en het mooiste vind!
Groetjes Bea.
En misschien tot ziens in Hagen!



6 comments:

petpan said...

Een beetje vroeg maar wel heel mooi Bea.

Jetske said...

Er zijn al heel wat mensen bezig als ik zo om me heen luister, dus ik denk dat je mooi op tijd bent!
Het is een hele mooie kaart geworden, en het effect van de Perfect Pearls is goed te zien. Mooi zo op de nieuwe achtergrondstempel!

Ineke said...

Beter te vroeg dan te laat Bea. Die achtergrond is bij mij ook al flink gebruikt. Jetske dit is een toppertje.
Mooie kaart Bea.

Gerrina said...

Niks te vroeg hoor...anders moet je op het laatst zo haasten...
Mooi is die combi PP en Perfect Pearl. Had ik zelf wel naast, maar nog niet over elkaar gebruikt. Dit geeft een gaaf effect! Groetjes, Gerrina

Saskia said...

Mooie kerstkaart, leuk idee om de perfect pearls ook met pan pastels te combineren.

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Mooi, mooi Bea!