Wednesday, 4 September 2013

Boom

Deze art journal pagina heb ik gemaakt voor in het boek van mijn opvolgster hier, Ria. Ik was geïnspireerd door mijn eigen mindfulness canvas van vorige week. Die deed me terugdenken aan een mindfulness training van vorig jaar. Eén van de oefeningen was om jezelf te zien als een berg, een bloem of een rivier. Eigenwijs als ik ben, vond ik een boom meer van toepassing, dus ik creëerde mijn eigen oefening.

Voor de achtergrond heb ik groene en blauwe acrylverf gebruikt en wat stencils. Hieroverheen heb ik in allerlei kleuren groen de verschillende bomen, bladeren en een achtergrondtekst gestempeld. Omdat de afbeeldingen allemaal bij de achtergrond horen, is de tekst automatisch de eye catcher geworden.

SW S13011 - Bomenlandschap silhouet
P7903NS - Tree silhouettes
Q0912NS - Willow background
R6217NS - Be still, large
CP J294 - Maple Leaf
CP E209 - Oak Leaf
EI F1858 - Poplar

For the background I used green and blue acrylic paints and a few stencils. I stamped the trees, leaves and background text with a variety of green inks, Archival and Stazon. Because I left out a main image, all attention goes to the title: I am a tree. I journaled along the edges.



No comments: