Tuesday, 10 September 2013

Gastdesigner Angelique van der Meer


BAYOU SHACK


Gebruikte stempels:
Stampscapes:

Gebruikte materialen:
 Archival inkt

Eerst heb ik het hutje gestempeld, hierna de Cypress knees, het Spanish moss en de Cattails.
Aangevuld met het Lilly grass, dit is een van mijn favoriete stempeltjes en veelzijdig te gebruiken.
Ik ben begonnen met de stylus tool en Weathered wood  om de lucht in te kleuren. Hierna heb ik nog Iced spruce er over heen gedaan om schaduwen te maken. Goed laten drogen.
Met de cut- n – dry nibs ben ik verder gaan inkleuren. Archival inkt: Coffee en Sepia, Distress inkt: Peeled paint en Crushed olive.


First I stamped the shack, after that the Cypress knees, Spanish moss and Cattails. I completed it with Lilly grass, one of my favorite stamps that can be used in many ways.
I started to colour the sky with the stylus tool and Weathered wood . After that I have added Iced spruce to make shadows. Let dry completely.
With the cut-n-dry nibs I have coloured the rest. Archivel ink Coffee and Sepia, Distress ink Peeled paint and Crushed olive.

7 comments:

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Wat een mooie, aparte stempels heb je voor deze scenery gebruikt

Bea said...

mooie opzet ..... ik zou alleen iets meer kleur gebruikt hebben! maar dat is mijn persoonlijke smaak!

Dora said...

wat gaaf!! prachtige scene! mooie stempels gecombineerd.
groetjes

Jetske said...

Mooi opgebouwd, diepte erin. Wat ik mis is de tropische warmte, ik denk dat dat is wat Bea bedoelt met meer kleur.

Saskia said...

Leuk gedaan!

Ineke said...

Het zijn mooie stempels, die nieuwe van Stampscapes. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.

Caro´s kreative Welt said...

Das ist einfach superschön. Klasse!!!

LG Carola