Friday, 6 September 2013

Gastdesigner Angelique van der Meer


IN THE FOREST



Gebruikte stempels:
Stampscapes:

Gebruikte materialen:
 stempelliniaal
 Archival inkt

De beer die op 4 poten staat heb ik na het stempelen gemaskerd, zodat de staande beer achter die andere beer komt te staan. De staande beer na het stempelen  ook maskeren.
De stammen heb ik gelijk in kleur gestempeld (Archival inkt, coffee). Stempel de stammen niet lager dan de poten van de beren anders lijkt het net of zij zweven.
De takken heb ik ook gelijk in kleur gestempeld  (Archival inkt, emerald green).
De steentjes gestempeld, de grond onder de beren met een stylus tool ingekleurd met Distress inkt, Crushed olive.
Het gras (192B) heb ik ook weer direct met Emerald green gestempeld.
De maskertape kan nu van de beren af. Deze heb ik ingekleurd met Distress inkt Walnut stain en Frayed burlap. De steentjes zijn ingekleurd met Iced spruce.


No comments: