Tuesday, 24 September 2013

Move on

Vandaag mijn voorlopig laatste post hier. Ongetwijfeld zien jullie me nog wel eens terug als invaller of gastdesigner.

Deze pagina had ik vorig jaar al gestempeld maar er nog geen bestemming voor gevonden. Uiteindelijk besloten om het als voorpagina voor één van mijn art journals te gebruiken. Ik moest hem daarvoor wel wat 'innemen' maar de afsnijsels kan ik verderop in het art journal weer gebruiken.

De oorspronkelijke pagina zag er keurig uit. Bij een art journal duurt dat nooit lang, dus ik heb alvast wat vlekken aangebracht met behulp van een stencil en structuurverf. Ook heb ik een titel toegevoegd. Die slaat niet alleen op mijn creatieve leven maar ook privé zullen er de komende tijd wat stappen genomen worden in het kader van 'Move on'.

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie belangstelling de afgelopen jaren en de berichtjes die jullie achtergelaten hebben. Voorlopig tot ziens op mijn eigen blog.

SW P11013 - Telescoop
FAS E3303 - Bat skeleton
FAS Q3302 - Fish skeletons
CP J294 - Maple leaf
SW R12020 - Open hoed
SW K05034 - Aarde

I made this page a year ago, but found no use for it, until I decided to make it the cover of one of my art journals. It was stamped perfectly on a pretty glimmermist background but as we all know, nothing in art journaling remains perfect or pretty for long so I decided to already add some stains using stencils and paint.
I also added an appropriate title since I will be 'moving on' a lot in the next year or so.

I want to thank you all for your attention and comments during my designteam membership. I'm sure I will be back as a substitute or maybe guest designer but until then you can visit me on my own blog.


7 comments:

petpan said...

mooie cover.
het ga je goed en hoop je gauw weer te zien op je eigen blog.

Jetske said...

Ja, ik herken 'm! Mooi geworden, en prima geschikt als kaft.
We zullen je creatieve bijdragen gaan missen, maar hopen je snel als gastdesigner weer te kunnen begroeten!
Sterkte!

blackdragon said...
This comment has been removed by the author.
blackdragon said...

I love your art Saskia... i wish you well with everything the future brings.
I look forward to seeing you here again sometime.
Keep safe, be happy, love BDx

Gerrina said...

Ik ga je hier wel missen hoor Saskia! Maar gelukkig volg ik je al langer op je eigenblog en hoop je daar (of op ´t mijne :) ) graag veel te zien! Groetjes, Gerrina

mark gould said...

beautiful, we will miss you, good luck and Ill look forward to you popping in from time to time x

Ineke said...

Mooie pagina Saskia. Ik ben blij dat ik je nog tegen kom op de workshopdagen. Heel veel succes met alles wat er op je pad komt. En vooral veel geluk. Liefs Ineke