Friday, 14 March 2014

Hanger, Wall hanger.






Ik heb 4 bierviltjes wit gemaakt met gesso.
Ik heb tissue-papier gespoten met verschillende kleuren dylusions. Toen het droog was heb ik er repen van gescheurd. Deze repen heb ik op de bierviltjes geplakt en afgelakt met diamont glaze. Toen dat goed droog was heb ik er op gestempeld en daarna met sharpie de tekst geschreven. Gaatjes erin en een veter erdoor.
Door de diamond glaze zijn de cijfers niet helemaal masief zwart geworden, wat ik wel mooi vind.

I made 4 coasters white with gesso. I sprayed with dylusions on tissue-paper and when dry i ripped it in pieces, and glued it on the coasters. I finished it with diamond glaze. I stamped with versa fine the wall and numbers. I wrote with sharpie white. Put holes in it and bind it with rope.

5 comments:

Saskia said...

Wat een leuke wanddecoratie, Ineke!

Gerrina said...

Leuk idee en leuke tekst! Fijn weekend, Gerrina

Jetske said...

Heel leuk gedaan!

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Heel origineel en mooi ook Ineke!

Bea said...

Wat een leuk idee!!