Saturday, 28 June 2014

Vakantie in Frankrijk, dus...

LAVENDEL


Stempels:

Overige materialen:

Geïnspireerd door Alie Hoogenboezem-de Vries heb ik in mijn vakantie ook lekker gespeeld met alcohol inkt. Ik heb alleen geen zelfgegutst stempeltje gebruikt, maar een kant en klaar stempel van een plate van Enchanted Ink. Op deze plate staan nog meer leuke stempeltjes!
Druppel wat alcohol inkt op je craftsheet en druk daar je stempel in, of breng de inkt met een viltje op je stempel aan. Druk dan drie maal af op de kaart (steeds opnieuw inkten). Stempel als de inkt droog is de lavendel (of een andere bloem/afbeelding) met Archival inkt.

Inspired by Alie Hoogenboezem-de Vries I have been playing with alcohol ink too during my vacation. Only I didn't use a selfcut stamp, but a ready-made one from a plate of Enchanted Ink. There are more funny stamps on this plate!
Drip some alcohol ink on your craftsheet and ink your stamp with it, or ink your stamp with a piece of felt. Stamp this three times on your card (apply new ink each time). When the ink is dry stamp the lavender (or another flower/image) with Archival ink.



3 comments:

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Wist niet dat ik je zo leuk kon inspireren Jetske...maar eerlijk is eerlijk, ik had de inspiratie weer opgedaan dankzij Eefke Moes!

Je kaart is erg leuk geworden, mooie herinnering aan je vakantie.
Fijn weekend, Alie :-)

Gerrina said...

Waar de inspiratie ook van kwam; mooi is de kaart wel!Groetjes, Gerrina

Apollox said...

This is such a good idea, very smart!