Friday, 8 August 2014

"Vakantiefoto" / "vacationpicture"


Deze lieve jongen kwamen we tegen op vakantie in Canada. Nu is het een mooi verhaal om te vertellen, toen het gebeurde waren we erg bang.
We ran into this nice boy when we where in Canada. Now it is a nice story, but when it happend we where very scared.



Ik heb eerst de beer gestempeld en gemaskerd, daar na de achtergrond opgebouwd. Om de berken wit te houden heb ik daar maskers overgelegd toen ik de achtergrond bomen stempelde. De voorkant heb ik opgevuld met het gras van 279F. Ingekleurd met sponsjes en adirondack. De beer, de rotsblokken en de bomen met nibbs en adirondack ingekleurd. De berken nog iets geaccentueerd met de witte sharpie.

I stamped and masked the bear first, than i created the scene. To keep the birch trees white i masked them too. I filled the foreground with the grass from 279F. I colored with spunges and adirondack. The bear, the rocks and the trees are colored with the nibbs. I made white accents with the sharpie on the birch trees.

Deze kaart doet mee met de challenge van craft a scene, waar de opdracht deze maand een vierpotig dier in je scene is.

9 comments:

Jetske said...

Prachtige kaart, maar ik zou deze jongen ook liever niet tegenkomen!

Saskia said...

Prachtige scenery, Ineke! Heel mooi opgebouwd.

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Lijkt me ook een enge ontmoeting zonder stevig hek tussen de beer en jezelf Ineke.
Prachtige scenery...
groetjes, Alie

Ria D said...

Toppie

Dora said...

schitterend

Gerrina said...

Prachtige scene! Zou deze ook niet graag op m'n pad willen vinden! Groetjes, Gerrina

Dora said...

hallo,
nog even met mij...ik had niet gezien dat dit kaartje meedoet aan de challenge van craft a scene.
ja....het blijft een fantastische scene!! geweldig gestempeld.
dank je wel voor het meedoen.

Caro´s kreative Welt said...

Das ist einfach toll. Gefällt mir sehr.
LG Carola

Sue's Crafty Corner said...

Such a wonderful scene you've created. Thanks for joining us at Craft A Scene this month.

Sue xx