Friday, 14 November 2014

Organisch en geometrisch

Deze kaart was geïnspireerd op deze art journal page die ik eerder had gemaakt. Ik had er nu een ronde bergvorm aan toegevoegd als contrast voor de strakke lijnen.
De achtergrond was gesponsd met neonkleurige acrylinkten en de 'berg' had ik met Silks van Luminarte gemaakt, als alternatief kun je acrylverf gebruiken.
Voor de brede streep links had ik gesso gebruikt en blijkbaar moeten Silks uren drogen, want ik pakte al tamponnerend kleur op van de berg. Niet wat ik verwachtte maar wel een gaaf resultaat.

CP N397 - Winter limb
PLATECP14 - Magick
SW S14010 - Achtergrond register

This card was inspired by this art joural page I made earlier his year. Only now I added an organic mountainlike shape tot the equation.
Background was sponged with neon acryllic inks and the mountainshape was done with Silks by Luminarte, which evidently take over a day to really cure because I ended up picking up colour when I layed down the gesso stripe to the left.
Not that I minded, I quite liked the effect. The map is a piece of washi tape and I think the rest is self explanatory.




2 comments:

Gerrina said...

Mooi! En soms zit het onverwacht mee; ik vind het een mooi effect geven... Alvast een fijn weekend, Gerrina

Jetske said...

Heel mooi, en het effect van het rood door de gesso is inderdaad niet verkeerd. Als het je bedoeling is lukt het vaak niet!