Tuesday, 9 December 2014

Memo houder.





Ik heb een A4 van mooi glanspapier bestempeld met de stempels van de wintersheet UM-L5 en stazon. Drie "sterren" op een apart stukje cardstock en geëmbost met de glitterpoeder, daarna uitgeknipt. Het papier op maat geknipt en opgeplakt. Het bleef niet zitten met lijm, dus gewoon met dubbelzijdig tape. De basis is het doosje van een cassettebandje, nu is het een memoblaadjes houder.

I stamped the stamps with stazon on shiney paper and the stamps from the Wintersheet UM-L5. Three "stars" are stamped on normal paper, sparkle embossed and cut out. The base is a box from a musiccassette. I glued the paper with tissue-tape (glue wouldn't hold). Now it is a memocard holder.

5 comments:

Karin said...

Ik herkende gelijk de stempels van Ryn, prachtig gedaan!

Jetske said...

Super idee, mooi en handig!
Ik weet niet of het mogelijk is om het doosje omgekeerd aan het dekseltje vast te maken? Dan heb je meteen een bakje voor een klein potloodje, evt. een paar push pins of een rolletje plakband om het papiertje meteen op te hangen.
Zomaar wat dingen die mij te binnen schieten als ik dit zie.

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Wat een leuke bewerking Ineke!

Ria D said...

goed idee, er zwerven hier ook nog wat doosjes rond !

Gerrina said...

Mooi en super handig! Maar helaas heb ik geen doosjes meer... Groetjes, Gerrina