Saturday, 17 January 2015

Welke koers vaar jij in 2015 ??


Hallo Bloggers,

Welke koers varen jullie in 2015 ????
Ik zou het leuk vinden als jullie een antwoord geven.
Bij mijn volgende blogpost op 23 januari geeft Jetske de stempel van de luchtballon
weg aan degene met het leukste antwoord !!!!!

Doen jullie mee  ??????


Gebruikte materialen :

Werkwijze :
Stempel de golven met een stempelliniaal meerdere keren.
Stempel ook de lucht in 2 keer.
Plak wel af waar de zon komt.
Stempel de ballon en embos met clear embossing poeder.
Kleur de lucht en het water iets bij en
maak schuimkopjes met wit.
Kleur de zon geel en plak de ballon op met foamtape.

Groetjes Bea

















7 comments:

Ineke said...

Wat een geweldig idee, en ook een erg leuke (mannen)kaart.

Jetske said...

Leuke kaart, en mijn koers is recht door zee, met de vangnetten uit "op jacht" naar nieuwe stempels, nieuwe ideeën en nieuwe klanten.
Verder koers ik ook af op wat meer tijd voor mezelf, dingen doen die ik leuk vind, hoewel dat soms moeilijk te verenigen is met de zakelijke koers! :-)

Alida said...

mooie kaart en schitterende stempel, ik vaar dit jaar de koers van de liefde, net getrouwd, dus dat komt goed. En ik wil ook graag meedoen voor Esther, zij heeft als doel om af te vallen en bij 30 kg mag ze van zichzelf een tocht met een luchtballon maken en daar hoort toch deze stempel bij....

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Leuk idee...de stempel heb ik al, maar wil toch even kwijt dat mijn koers blijft: Just go with the flow!!
Groetjes, Alie :-)

Nelleke said...

Mijn koers voor 2015 is om gezond terug te komen. Kaarten maken helpen mij daarbij. Geoetjes, Nelleke

Stempelientje Stempy said...

Mooie kaart is dat geworden Bea!
De koers die ik dit jaar ga varen is dat ik meer aan mijzelf ga toegeven...vaker nee durf te zeggen....ook op stempelgebied.Dat houd voor mij in dat ik meer dingen wil maken die IK leuk vind,niet omdat een ander dat misschien vind,of oomdat ik dat moet. In de praktijk zal dat er voor mij op neerkomen dat ik meer met natuur/dieren stempels wil werken, sprookjestafereeltjes en gothic stijl een af en toe mixed media.Of dat allemaal gaat lukken weet ik niet maar wil wel die koers gaan varen dus! :)

Gerrina said...

Wat een mooie kaart! Enne, mijn koers is om nog meer technieken te leren en te doen, tijd te blijven vinden om dingen te maken, plus tijd om anderen net zo enthousiast te maken voor het stempelen als ik en natuurlijk genieten van alles wat er aan moois gemaakt word binnen deze prachtige hobby! Groetjes, Gerrina