Sunday, 1 November 2015

Stempelen IN embossingfolders

Dit heb je nodig
This is what you need
 Stempel de achtergrond stempel in de folder, op de boven kant (meestal staat daar de naam) met langzaam drogende inkt
Stamp the background stamp in the folder, on the upper half (mostly there is the name) with die ink.
Leg het papier tegen de onderkant, die staat nu dus rechtop en doe de folder dicht. Haal hem door de big shot.
Put the paper on the bottom side, this is now standing up and close the folder. Run it through the big shot.
Ik heb het met verschillende folders geprobeerd en het wordt het mooiste met de folders met de dikkere lijnen.
I tried it with different folders and it works best with the folders with the more thicker lines.
Hier een close-up. Ik hoop dat je kunt zien wat ik bedoel. Probeer het gewoon uit. Veel plezier.
Here is a close up. I hope you can see what i meen. Just try it. Have fun.











4 comments:

Alie Hoogenboezem-de Vries said...

Daar ben ik weer...ik ben geen halloween fan dus heb een maandje overgeslagen.

Wat een leuke kaarten en techniek laat je hier zien Ineke!
Groetjes, Alie

Caro´s kreative Welt said...

Oh wowww, das sieht richtig toll aus. Klasse Idee, vielen Dank. Das werde ich sicher mal ausprobieren.
LG und eine schöne neue Woche!
Carola

Jetske said...

Dat ziet er heel leuk uit! Goed idee, ga ik ook zeker eens proberen.

Gerrina said...

Gaaf idee en mooi resultaat! Groetjes, Gerrina