Saturday, 9 April 2016

A flower is a gift of....Twee kaarten....

Voor deze kaart heb ik de mooie bloemenstempel Thistle gebruikt en gestempeld met grijze inkt. 
De stempel heb ik deze keer gekleurd met kleurpotloden en voor de achtergrond, die ik eenvoudig heb gehouden, heb ik Distress inkt op een acrylblok aangebracht en dit besproeid met water en afgedrukt op de kaart. Vervolgens heb ik de tekststempel aangebracht. Daarna gemat op een roze ondergrond en dit gemonteerd op een witte kaart.


Gebruikte stempels en materialen;
Distress inkt, kleuren Worn lipstick, Shabby Shutters

Ik heb twee keer een zo goed als dezelfde kaart gemaakt en dat komt omdat mijn moeder hem zo mooi vond en de kaart eigenlijk wel gelijk mee wilde nemen.  Daarom heb ik nog een kaart met deze stempel gemaakt. De gebruikte materialen zijn hetzelfde als de eerste kaart alleen een heel klein beetje anders van opbouw. 


Bedank voor het langskomen en ik vind het leuk als je 
een berichtje achterlaat.
Groetjes Janny




4 comments:

Ria D said...

mooi kleurgebruik !

Jetske said...

Mooie kaarten, ik vind persoonlijk de bovenste het mooist, zowel qua kleuren als qua compositie.

Ineke said...

Mooie kaarten, altijd goed om te laten zien wat je kunt maken met 1 stempel.

Gerrina said...

Beiden weer mooi, al heeft de 1e door de CAS-stijle mijn voorkeur! Groetjes, Gerrina