Sunday, 24 April 2016

Twee kaarten twee keer de roofvogelstempel en twee keer een totaal andere kaart

Bij deze kaart heb ik op de lila ondergrond  in alle hoeken met Versamark de Luminous sun gestempeld en heb ik holografisch glitterend embossing poeder gebruikt. Met distress inkt heb ik een klein beetje groen aangebracht. Voor de tweede laag heb ik op het donkerblauwe papier met een stencil, modelling pasta aangebracht. Na drogen is de kaart gekleurd met Distress inkt. Voor de vogel heb ik weer gestempeld met Versamark en holografisch embossing poeder gebruikt. De vogel heeft een beetje kleur gekregen met Distress inkt. Het geheel is op een blauwe kaart geplakt.


Gebruikte Stempels en materialen:
 Stampscapes
Eagle head 342E
Distress inkt

Ik kon het niet laten nog een kaart te maken met deze stempel dus die laat
ik jullie maar gelijk zien. Zo zie je dat je met deze stempel verschillende
soorten kaarten kan maken.
Glans karton gebruikt en Distres inkt aangebracht op een acrylblokje
met water bespoten en afgedrukt. Dit een paar keer herhaald.
Daarna met Memento inkt gestempeld.
Gebruikte stempels en materialen:
Stampscapes: Eagle head 342E
Tekst Live... 15016/181
Bloem NSPL 106

Dit was het voor vandaag, ik zie jullie graag terug. Bedankt voor het langskomen.
Groetjes Janny


4 comments:

Ria D said...

vooral de eerste kaart heeft mooie kleuren !

Mac Mable said...

Wow the both cards are so striking and very eye catching x

Jetske said...

Allebei mooi, maar de tweede heeft mijn voorkeur. De eerste komt, waarschijnlijk door het groen in de vogel en de donkere achtergrond, een beetje dreigend over, terwijl de tweede een beetje zachter is qua kleuren. Inderdaad twee totaal verschillende kaarten, met leuke technieken erin verwerkt.

Gerrina said...

Die 1e is een heel aparte combi! Beiden zo mooi gekleurd! Groetjes, Gerrina