Sunday, 1 May 2016

Mijn plate van de maand.

Omdat ik dol ben op vlinders heb ik als plate van de maand gekozen voor  de vlinders van Designs by Ryn.
Ik heb voor deze bloemen stekers de grootste vlinder op stevig glanspapier gestempeld en met zwart geëmbost. Ingekleurd met een penseel en alcohol inkt. Toen alles goed gedroogd was heb ik de hele vlinders met versamark beïnkt en met clear geëmbost. Ik heb ze met Glossy Accents op/aan de stokjes gelijmd. Staat leuk in een boeket bloemen en op de achterkant kun je je naam en wens kwijt.
Voor deze kaart heb ik met brilliance ivy en een vlinder de achtergrond gemaakt. Toen de inkt droog was heb ik met de Sharpie witte lijnen aangebracht. Op een strookje papier heb ik de tekst gestempeld met brilliance ivy. Ik heb twee vlinder met stazon op krimpie gestempeld, met alcohol inkt ingekleurd, gaatjes geknipt in de vleugels en daarna gekrompen. Met splitpennen op de kaart gemaakt.



Voor deze boekenlegger heb ik 4 vlinders met zwart geëmbost op een strook zandkleurig papier. De vijfde vlinder heb ik alleen met versamark gestempeld, maar niet geëmbost, zodat dit een achtergrond vormt. Met de zwarte sharpie de lijntjes getekend.

Voor dit vierde project heb ik de vlinders op de zelfde manier gemaakt als op de kaart. Ik heb ze daarna met ringetjes en kralen aangeregen.


2 comments:

Jetske said...

Mooie werkstukken! De bloemstekers staan al in de etalage, en ik denk dat je de ketting wel om je nek zult hebben.

Hannes Kartenstube said...

Das Auge fasziniert mich total, ein echter Hingucker, wie man bei uns sagt. Auch das ganze Arrangement ist eine tolle Idee.
Viele Grüße
Hanne