Thursday, 30 June 2016

Twee Hummingbirds


Nog een keer een kaart met vogels, nu met twee Hummingbirds. Voor de achtergrond heb ik 
verschillende kleuren distress inkt met water en een acrylblok afgedrukt op papier.
Met dezelfde kleuren de vogels geschilderd. Op de achtergrond ook een vogel
gestempeld maar deze heb ik niet ingekleurd en bewust wit gelaten.
De druppels en de zon gestempeld en hier en daar wat extra kleur toegevoegd.

Mijn dochter is over twee weken jarig en deze kaart
ga ik voor haar verjaardag bewaren.
Groetjes en leuk dat je even tijd neemt om te komen kijken.
Groetjes Janny



5 comments:

Jetske said...

Prachtige kaart! Geweldig mooie kleuren, je dochter zal er blij mee zijn!

Gery said...

Nou weet ik toch nog wie de jarige is, Janny, al wilde je dat op jouw blog niet zeggen.
Prachtige kaart met prachtige materialen.
Groetjes Gery

Ria D said...

mooie kleurencombi. Top

Janny's Cards Creations said...

Deze blog leest ze niet maar mijn blog soms wel. Ze krijgt hem pas 17 juli dan is ze jarig

Janny's Cards Creations said...

Deze blog leest ze niet maar mijn blog soms wel. Ze krijgt hem pas 17 juli dan is ze jarig