Friday, 3 June 2016

Twee keer op een houten boomschijf gestempeld met Hummingbirds en bloemen

Ik heb op beide houten schijven gestempeld.  Dit keer met vogels en bloemen maar bij de tweede heb ik het hout eerst ingesmeerd met Mod Podge dan pakt de inkt (Stazon ink) van de stempel beter. Daarna heb ik de vogels een kleur gegeven met acrylverf. Ook het hout heb ik een heel klein beetje gekleurd met Distress inkt. Als laatste weer een laagje Mod Podge. (Kan natuurlijk ook met vernis voor binnen of buiten). Ook kan je werken met VersaMark en Embossingpoeder. Dat werkt ook heel goed. (Heb ik op een derde uitgeprobeerd). De onderste heb ik al kado gedaan aan degene die hem erg mooi vond en hem heel graag wilde hebben.




Mod Podge, Acrylverf,
De bloemen zijn van Flower silhouettes NSPL106


Groetjes en tot over een paar dagen met weer een nieuw idee.
Janny

3 comments:

Jetske said...

Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat zich iemand heeft gemeld voor zo'n schijf!

Ineke said...

Mooi gedaan, in het echt zien ze er nog mooier uit.

Gerrina said...

Gaaf en weer eens iets heel anders! Iets dat nog heel lang een woonkamer kan opsieren! Groetjes, Gerrina