Saturday, 30 July 2016

Twee keer dezelfde stempel maar toch iets heel anders .....

Voor de eerste kaart had ik het achtergrondje nog liggen.
Ik maak ze soms vooruit als ik zit te spelen met  Brusho of Spray inkten.
De eerste kaart is gemaakt met spray-inkt. Daarop de leuke stempel gestempeld. 
Oeps... en toen ging er helaas iets fout. Ik wilde er bloementjes op
stempelen aan de onderkant van de kaart en dat ging mis.
 Eerst wilde ik hem weggooien maar ik had nog wat papier (glanskarton 
bewerkt met Distress inkt) wat er heel goed bij paste. Daar 
heb ik bloemen van gestanst en erop geplakt. Naar mijn idee past het er goed bij. 
Ook de witte sharpie pen en glitter gebruikt samen met wat pareltjes.


Toch een tweede kaart gemaakt. Eerst een achtergrond in
twee kleuren Distress inkt gemaakt en daarop verschillende stempels
met verschillende kleuren inkt gestempeld.  Ook hier wat 
getekend met de witte sharpie pen.

 
Zo zie je: een stempel gecombineerd met andere stempels en 
technieken en je hebt twee verschillende kaarten.
Gebruikte materialen en stempels:
Alcohol spray - inkt
Gebruikte stempels:
De verschillende bloemen op de kaarten komen van

Groetjes Janny


1 comment:

Jetske said...

Inderdaad twee heel verschillende kaarten. Doordat je bij de eerste kaart de bloemtrossen wit hebt gemaakt en bij de tweede kaart alleen de vleugels ziet het stempel zelf er ook al heel anders uit. In vind eigenlijk de eerste kaart het mooist, ook al was hij in eerste instantie "mislukt"! :-)