Monday, 1 August 2016

House of Belonging, Spiegel gepimpt en Vier verschillende kaarten met/zonder Brusho en Alcohol inkt

Het is voor mij de eerste keer dat ik een plate van de maand mag kiezen.
Dat was er een van veel twijfelen en wisselen. 
Zoveel mogelijkheden en zoveel leuke stempels. 
Mijn sterrenbeeld is vissen, dus twijfelen is mij op
 het lijf geschreven maar deze is het geworden,

Allereerst een spiegeltje gepimped. Gewerkt met Gesso  en verf en 
allerlei spulletjes die ik tegenkwam. Zo ook de kleine roze schelpjes, 
kantjes en veertjes. Ook de stempels heb ik geschilderd met
dunne acrylverf. Dit om er een geheel van te maken.



Dit is een kaart met een Brusho achtergrond en stempels
Daarna met Distress inkt de stempel ingekleurd.


Voor de kaart hieronder heb ik een tissue bespoten met spray inkt en
 gebruikt als achtergrond. De bovenste stempels gestempeld met blauwe 
Stazon inkt en met Distress inkt gekleurd.




Voor deze kaart de stempels weer op een heel andere manier gebruikt.
De achtergrond met alcohol inkt gemaakt en daarop gestempeld
met VersaMark en geëmbossed.


Voor de achtergrond hieronder heb ik zelf een linoleum stempel gesneden.
Ik heb er Distress inkt op gedaan en afgedrukt.
Daarop de stempels met Distres ink en Memento inkt gestempeld


Al deze stempels komen van een Plate 62 House of Belonging
in de loop van de maand kom ik terug met nog meer kaarten
gemaakt van deze plate.
Ik zou het leuk vinden, hier te lezen wat jullie van
deze spiegel en kaarten vinden,

Groetjes Janny

1 comment:

Jetske said...

De spiegel is echt een kunstwerk geworden! Dit is nou eens een spiegel waar je niet naar kijkt om jezelf te zien, maar om alle details te bekijken! :-)
De kaarten zijn ook mooi, maar voor mij springt de kaart met de alcoholinkt achtergrond er echt uit, heel mooi, de witte tekst op die mooie achtergrond!