Thursday, 15 September 2016

Een karretje op de zandweg reed... met een Gelli plate achtergrond en veel maskertape gebruikt

Deze kaart doet mij denken aan een oud liedje wat mijn moeder vroeger zong
toen zij nog jong was.
Een karretje op de zandweg reed, de weg was recht. De weg was krom...etc.
Tijdens het maken hoorde ik steeds het deuntje.

Terug naar de kaart. Eerst heb ik met maskertape een rondje afgedekt 
en daarna ben ik met mallen-stencils, verf en de Gelli plate aan de slag gegaan.
Daarna heb ik het deel wat ik met de Gelli Plate had gemaakt afgedekt.
 en het middendeel gestempeld en ingekleurd.


Hooiwagen R11038/117 Stampscapes

Groetjes Janny

2 comments:

Jetske said...

Heerlijk, jeugdsentiment! Maar de voerman lei te rusten volgens mij! :-)
Helaas zie je dit soort taferelen niet meer...
Mooie kaart!

Janny's Cards Creations said...

Inderdaad Jetske je hebt gelijk. Ik weet ook niet helemaal meer hoe het liedje ging.