Wednesday, 30 November 2016

Angel

NIEUWE DESIGNER!

Beste blog-bezoekers, vandaag de eerste post van een nieuwe designer, Marlies Hissink.
Marlies heeft de plaats van Suzanne overgenomen. Zij is heel enthousiast, en ik hoop dat jullie van haar werk zullen genieten. Het zou fijn zijn als Marlies wordt beloond met commentaren van de bezoekers, dat is namelijk heel stimulerend voor designers!

NEW DESIGNER!

Dear blog-visitors, today the first post from a new designer, Marlies Hissink.
Marlies has taken over Suzanne's place. She is very enthousiastic, and I hope that you will enjoy her work. It would be nice if Marlies were rewarded with comments from the visitors, that is very inspiring for designers!





Dit is mijn eerste bijdrage als designer van de stempelwinkel.
Ik heb deze keer een label gemaakt. Voor de achtergrond heb ik een bloemenstempel gebruikt en distressinkt aged mahony.
De engel heb ik gestempeld en ingekleurd met kleurpotloden uit geknipt en verhoogd geplakt op de achtergrond kaart
Stempels zijn van Non Sequitur

4 comments:

ellyscard creatief said...

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging Marlies. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt op deze tag.
Ik zie uit naar meer van je creaties.
Hartelijke groet, Elly

Jetske said...

Mooie tag, het Flowers and Lace stempel op de achtergrond zorgt voor een feestelijke uitstraling. Mooi dat het rood weer terugkomt in de "kleding".

Joke said...

Mooie tag, Marlies!! Prachtig van kleur. Top!

Saskia said...

Mooi!