Sunday, 20 November 2016

Twee kaarten een stempel, De eerste een CAS kaart en de tweede met...

Ik heb twee kaarten gemaakt met deze mooie stempel.
De eerste is een CAS kaart geworden die heb ik simpel gehouden
en is gekleurd met kleurpotloden.



Voor de tweede heb ik eerst een achtergrond met Distress inkt gemaakt.
In de achtergrond heb ik sterretjes gestempeld met distress inkt.
Daarop heb ik gestempeld en ge-ëmbossed met goudkleurig embossigpoeder
en de stempel gekleurd met Distress inkt.
 Starmother S1461/22
De sterren komen van de plate FS22 Celestial fairies
Tekst: Merry Christmas/Happy New Year Q07087/67 
Distress inkt
 Groetjes en tot ziens op de blog.
Janny

1 comment:

Jetske said...

Een heel mooi stempel, dat er heel anders uitziet in de tweede kaart. Mijn voorkeur gaat uit naar de CAS-versie, daar komt de afbeelding beter tot zijn recht.