Saturday, 5 November 2016

Twee keer een kerstkaart met de hummingbirds

  Twee kerstkaarten heb ik gemaakt met de hummingbirds
Ik vond het leuk om deze vogels ook te gebruiken
voor het maken van mijn kerstkaarten.
Beide hebben een achtergrond van Distress inkt maar
toch verschillend. Bij de eerste heb ik een mal/stencil gebruikt.

Bij de tweede heb ik stempeltjes gebruikt in de achtergrond.
hier en daar ook wat glitter op de sterretjes aangebracht.

De kersttak en de achtergrond stempeltjes komen van
Groetjes Janny

4 comments:

Ria D said...

mooie kleuren ! Kerst hoeft niet altijd rood en groen te zijn. gr.Ria

Marlies said...

Mooie kerstkaart mooie kleuren

Jetske said...

Leuke kaartjes, zulke feestelijke vogels zijn ook prima voor Kerst te gebruiken!

Gerrina said...

Wat een gaaf idee om deze vogel hiervoor te gebruiken; zien er beiden zo mooi uit! Fijn weekend verder!