Wednesday, 7 December 2016

Houten kersthartjes om kado te geven

Ik had een aantal houten hartjes gekocht maar ze moesten eerst
afgeschuurd worden omdat er vernis op zat en bij de tweede een tekst.
Het witte hartje eerst een witte basiskleur gegeven en daarop gestempeld.
Deze stempel geschilderd met Distress ink. en daarna met Mod-podge
wat ik nog had staan, Wat heeft gewerkt  als vernis.

 Deze eerst wit geschilderd en daarna gestempeld en met acrylverf geschilderd.


Gebruikte stempels:
De meeste stempels  zijn van de plate van de maand
zie ook eerder bericht  van  1 december.

Ik ben benieuwd hoe jullie deze hartjes vinden.
Ik vond het in ieder geval erg leuk ze te maken.
Groetjes Janny


3 comments:

Jetske said...

De hartjes zien er erg leuk uit! Vooral de witte vind ik mooi, lekker fris en toch Kerst. Leuk om zomaar ergens op te hangen, of om in de kerstboom te hangen.

Ineke said...

Erg leuk gedaan. Mooi om te geven en fijn om te krijgen.

Ria D said...

Mooi ! idee voor volgend jaar