Tuesday, 21 March 2017

Asian girls




De achtergond van deze kaart is weer met de gelli plate ik had dit stukje nog over.
De Asian girls hierop gestempel en daarna gemaskerd. Vervolgens heb ik wat tekst, cirkels en de border gestempeld . De hoeken heb ik afgerond met een pons.Daarna heb ik de kaart op een zwarte kaart gemat en ook hier de hoeken afgerond. 
Gebruikte stempels: 
                                 old-border-decoration
                                 text-fragment
                                 asian girl

4 comments:

Jetske said...

Mooie kaart! Het blijft toch een heel mooi stempel, die twee meisjes, zoveel detail! Ik ben blij dat je dit stempel weer eens beïnkt hebt!

Aletta said...

Gave kaart zeg !

Janny's Cards Creations said...

Echt een hele mooie kaart geworden. Leuke stempel heb je gebruikt. Groetjes Janny

Ineke said...

Mooie kaart, deze stempel is zo gaaf. Helaas heb ik hem niet, moet ik toch eens iets aan doen.