Friday, 3 March 2017

Wijze man






De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt met de gelli plate. Daarna de tandwielen en de handen en de druppels gezet met zwarte archival ink, de druppels heb ik ingekleurd met een gele distress marker. Daarna heb ik verschillende stencils gebruikt en een dop voor de cirkels. De vliegende man en de wijze man heb ik op een apart stuk papier gestempeld, uitgeknipt en ingekleurd deze heb ik wat verhoogd op de kaart geplakt. Als laatste heb ik alles op een  zwarte en beige kaart gemat.
        Enchanted ink     wilard-wise-council
                  
        Cherry pie           crystal-balls-sm-

      De stempelwinkel:      tandwielmolen--4-x-4_
                                          vliegende-man--5-x-7-cm
                                          wijzende-handen

1 comment:

Jetske said...

Prachtige kaart, de achtergrond is het bestuderen waard, je ziet er steeds meer in!