Thursday, 24 August 2017

Boekenlegger







Voor deze post heb ik een boekenlegger gemaakt. Hier zie je de voor- en de achterkant.
Op de eerste reep heb ik vloeipapier van Tim Holtz geplakt en daarover heen heb ik gesso gedaan.
Daarna heb ik verschillende kleuren Distress-inkt gebruikt: o.a. mustard seed, rusty hinge en spiced marmelade. Vervolgens heb ik de stempels gezet en de cirkels gesponsd.
Bij de tweede reep heb ik direct gesponsd met dezelfde kleuren, de cijfers heb ik gestempeld met rusty hinge.
Behalve de cijfers komen alle stempels van dezelfde plate van Non Sequitur Love letters.
  

                                                                  nonsequiturstamps.com

                                                                  cijferstok









2 comments:

Jetske said...

Mooie boekenlegger, deze stempels zijn daar heel passend voor.

Ineke said...

Mooie boekenlegger, fijn om te gebruiken of cadeau te geven.