Tuesday, 6 February 2018

The road to a friend...

... is never to long.


The background is created with Brusho.
First I stamped the woman, then the patterns. In addition, I have drawn lines and spikes with a black pencil at the edge and thus closed the border. In the pattern I have set white accents.
Finally, I sprayed again with white paint and glued on the saying.


Der Hintergrund ist mit Brusho erstellt. 
Zuerst habe ich die Frau gestempelt, dann die Muster. Am Rand habe zusätzlich mit einem schwarzen Stift  Linien und Zacken gezeichnet und so den Rand geschlossen. Im Muster habe ich noch weiße Akzente gesetzt. Zum Schluss habe ich wieder mit weißer Farbe gespritzt und den Spruch aufgeklebt. 


Used stamps:

Used material:
Memento (nautical blue and peanut)


Best regards 
Carola








2 comments:

Jetske said...

Beautiful card! Great background, the composition of the borders is emphasizing the saying.

Apollox said...

Ein tolles Stück Kunst!