Tuesday, 27 March 2018

Flower Fairy

Hi everybody,
today I show a fairy card with  new stamps.


Used stamps:

Used material:
Distress Ink: Wild Honey, Stormy Sky, Broken China, Faded Jeans, Peeled Paint, Forest Moss

First I masked with a circle and wiped yellow all around. Afterwards the blue and green colours were wiped and a little bit sprayed with water and blue stamping ink.
I stamped with the Tim Holtz Stamping Platform, first the flower and then the fairy. First I put a piece of a plastic foil on the map to find a good position for the Fairy.
On the flowers I still painted some white dots.
----------
Zuerst habe ich mit einem Kreis maskiert und rundherum gelb gewischt. Danach wurden die blauen und grünen Farben gewischt und noch etwas mit Wasser und blauer Stempelfarbe gespritzt. 
Gestempelt habe ich mit dem Tim Holtz Stamping Platform,  zuerst die Blume und dann die Elfe Dafür habe ich zuerst ein Stück Folie auf die Karte gelegt, um eine gute Position für die Elfe zu finden. Auf den Blüten habe ich noch ein paar weiße Punkte gemalt.

Best regards / Liebe Grüße
Carola




5 comments:

Jetske said...

OOoooooh what a beauty! The combination with the text is superb!
Can I have this one for my booth please????

Dora said...

Wow..this is beautiful!

Ineke said...

Very nice card. Love these stamps.

Caro´s kreative Welt said...

Thank you!
@ Jetske: die Karte geht morgen zur Post.
LG Carola

Janny's Cards Creations said...

Beautiful Great combination. Janny