Monday, 30 April 2018

Rolodex Cards - Fairys

Hi everybody,
today I continue with my Rolodex, this time with fairys.




 Used stamps and material:
Little words from SW Plate 182 -Quotes 2

kitchen paper

First I sprayed the rolodex cards with various dylusion inks and stamped the motifs after drying.
Then I decolorized the plants and wings of the Fairies with brush, water and kitchen paper.
The small words are specially stamped, glued and edged with a black pen. Finally, I drew a border around the whole card.

Zunächst habe ich die Rolodexkarten mit diversen Dylusions Inks besprüht und nach dem Trocknen die Motive gestempelt. 
Dann habe ich die Pflanzen und Flügel der Fairys mit Pinsel, Wasser und Küchenpapier entfärbt. 
Die kleinen Wörter sind extra gestempelt, aufgeklebt und mit dem schwarzen Stift umrandet. Zum Schluss habe ich noch einen Rand um die ganze Karte gezogen. 

Best regards / liebe Grüße
Carola



1 comment:

Jetske said...

Very nice rolodex cards!