Tuesday, 22 May 2018

Flower ATC

Hi everybodey,
today I want to show an ATC with pansies.


Used Stamps and material:
Flower from this plate: PLATE SW86 - Bloemen 2

First I stamped and colored the flowers (this time I used my alcohol markers). Then I covered the flowers with paper and splashed Distress Ink Black and water over them, then painted the edge and set accents on the flowers. Finally, I glued on the extra stamped text. 

Als erstes habe ich die Blumen gestempelt und coloriert (dafür habe ich diesmal meine Alkoholmarker benutzt). Dann habe ich die Blumen mit Papier abgedeckt und mit Distress Ink Black und Wasser drüber gespritzt, danach den Rand gemalt und Akzente auf die Blumen gesetzt. Zum Schluss habe ich noch den extra gestempelten Text aufgeklebt. 

Best regards / Liebe Grüße
Carola




1 comment:

Jetske said...

The pansies are looking great, a nice little card for a bunch of flowers.